ویدئوی اجرای دو نفره «بابک جهانبخش» و «رضا صادقی»
 
سلطان احساس بابک جهانبخش
دانلود و اخبار بابک جهانبخش
 
 

 خبر چند  وقتی هست در بین اهالی موسیقی چرخیده و  هرگز از رسانه‌ای رسمی به آن پرداخته نشده. اما با دیدن این ویدئوی پر هیجان، می‌توان به واقعی بودن آن ایمان آورد: «رضا صادقی و بابک جهانبخش در یک قطعه مشترک و دوصدائه در کنار هم خوانده‌اند.»

شوک خبر به اندازه کافی زیاد هست که مخاطبان موسیقی با ولع بیشتری پیگیر زمان انتشار آلبوم جدید بابک جهانبخش (من و بارون) باشند. خبری که می‌تواند جرقه‌ای برای همکاری‌های جدید اهالی پاپ در کنار هم باشد. اهالی‌ای که این روز‌ها بیشتر از اینکه به فکر همکاری‌های دو جانبه با هم باشند، بیشتر سعی دارند علیه یکدیگر موضع گیری کنند و با این حربه به راس اخبار رسانه‌ها تبدیل شوند.

با این اوصاف دیدن این قبیل همکاری‌ها و دوستی‌های دو جانبه، علاوه بر جذابیت‌های خاص خبری، می‌تواند تلنگری باشد به همه فعالین حاضر در این صنف تا بیشتر و بیشتر قدر دوستی‌ها و همکاری‌های این چنینی را بدانند و با همگانی شدن این عادات، کلیت موسیقی پاپ حرکتی رو به جلو را تجربه کند.

از این صحبت‌ها که بگذریم، داستان این ویدئو و تولد آن، برای خودش داستانی داشت. ماجرا از آنجایی شروع شد که دو طرف برای اجرای یک کار دو صدائه به توافق رسیده بودند و دوستی صمیمانه جهانبخش و صادقی باعث شد خیلی زود این کار دو صدائه به نتیجه برسد و مراحل ساخت و تولید‌اش انجام شود. ملودی و کلام و همه کارهای پیش تولید در مدت زمان کوتاهی صورت پذیرفت تا فقط اجرای دو نفره صادقی و جهانبخش را کم داشته باشد.

اما خبر در بین خبرنگاران و فعالین حوزه موسیقی پیچیده بود و همین باعث شده بود که برخی خبرنگاران به شدت پی گیر ماجرا شوند. پروژه باید در سکوت کامل انجام می‌شد و هیچ خبری به بیرون درز نمی‌کرد تا آسیبی به بحث‌های تبلیغاتی آلبوم جهانبخش وارد نشود. همین باعث شد که تهیه کننده آلبوم و خود این دو خواننده تصمیم بگیرند که این قطعه دو صدائه را در بعد از ظهر یک روز بهاری نهایی کنند.

در آن جمع ۵ نفره، هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که ویدئوی کوتاهی که توسط تلفن همراه تنها خبرنگار حاضر در آنجا ضبط می‌شود، تا این حد بتواند یک چنین حس خوبی را منتقل کند و وسوسه انتشار آن لحظه به لحظه جدی‌تر شود.

 

بدون شک با انتشار آلبوم «من و بارون» و شنیدن نسخه نهایی این قطعه می‌شود به خوبی در مورد ماندگاری و محبوبیت قابل پیش بینی این قطعه نظر داد و تصویر سازی‌های فانتزی را از آن روز به یاد ماندنی در ذهن دوستداران این دو هنرمند، متصور شد.

Download

 


نظرات شما عزیزان:

احمد
ساعت14:23---24 تير 1391
زر زر نکن باقرا حالتو میگیرما الان واستا نرم افزار فلاح 100 درصد شه بعد دارم واست

احمد
ساعت14:22---24 تير 1391
گوه نخور کس کش

احمد
ساعت14:22---24 تير 1391
تو نمیدونی رتبه کشوری من چنده بعد مال من 95 الانم دارم بنر طراحی میکنم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 23:20 :: توسط : امیر محمد باقرزاده

درباره وبلاگ
سلام به وبلاگ من خوش آمدید.حتما نظر بدید خوشحال میشم.انتقادم خواستید بکنید اشکال نداره.
آخرین مطالب
شهريور 1392 مرداد 1392 تير 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
تصویر روز

نقل قول از بابک:يكى از سخترين كارهاى دنيا عكس انداختن از اين وروجكهاى شيطونه مثل اين آقا آرتا يعنى كشت باباشو

آمار وبلاگ

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 60
بازدید ماه : 874
بازدید کل : 34461
تعداد مطالب : 109
تعداد نظرات : 85
تعداد آنلاین : 1

نظر سنجی